Jazda len pre vyvolených. Celkovo sa plánuje vyprodukovať 67 ručne vyrobených áut na počesť pretekárskeho auta GT Mk I z roku 1967, ktoré vyhralo Le Mans.
Ford GT Mk IV 2023 je poslednou špeciálnou edíciou GT v tomto roku, pričom zdanlivo nemá konca-kraja množstvo špeciálnych a predávaných Ford GT.
V auguste 2021 prišiel Ford s dizajnom prototypu z roku 1964 na počesť posledného roku výroby GT. Potom, vo februári 2022, Ford vzdal hold prototypom Mk I zo 60. rokov špeciálnym červeným, bielym a zlatým modelom. Nasledovala edícia Holman Moody Edition oslavujúca historický výsledok Fordu 1-2-3 v Le Mans v roku 1966. Nedávno v októbri Ford uviedol na trh svoju pretekármi inšpirovanú verziu LM GT ako spomienku na víťazný automobil LM z 2016.
Posledná ohlásená špeciálna edícia vyzerá dostatočne divoko na to, aby každé z predchádzajúcich GT vyzeralo rovnako všedne. Na rozdiel od zvyšku odoslaných špeciálnych edícií, ktoré prišli predtým, Mk IV je auto určené len na trať, ktoré okrem vizuálnych úprav dostáva aj špeciálne vylepšenia.
Na modely GT určeným len na závodnú dráhu Ford zvýšil zdvihový objem 3,5-litrového V-6 s dvoma turbodúchadlami. Motor disponuje s viac ako 800 HP, čo je najmenej 140 poníkov navyše v porovnaní s bežným GT 660. Sedemstupňová dvojspojková automatická prevodovka zo štandardného auta bola nahradená tým, čo Ford opísal ako „správnu pretekársku prevodovku“.
Pôvodné odpruženie GT bolo tiež vylepšené o nastavenie adaptívneho cievkového ventilu (ASV) Multimatic. Ako pretekárske auto nie sú štandardné cestné lamelové pneumatiky skutočne potrebné a zdá sa, že sú nahradené sadou pretekárskych pneumatík Michelin Pilot Sport omotaných okolo kolies so stredovým zámkom.
Prípadné dotazy ohľadom inzercie volajte na číslo +421 902 268 178 alebo píšte na garage42@garage42.sk